Rimmel Lasting finish 1000 kisses REVIEW

Jeg har for nyligt erhvervet mig 3 Rimmel lasting finish 1000 kisses i matas til 70,- i alt. Fandt dem faktisk i en rodebunke med 3 for 2’s pris.

Jeg har købt dem i farverne 500 unstoppable red, 700 nothing but nude og 100 endless blossom. Umiddelbart er farvene godt navngivet for det er en kraftig rød, nude samt en lys lyserød.

Produktet har en lip balm i den ene ende og en lip tint i den anden.

De giver fin fugt og god farve, men lipbalmen er lidt fedtet i det, men syns ikke at det er et stort problem da det forsvinder efter kort tid. Farven lugter lidt af sprit, men forsvinder efter et kort stykke tid.

Unstoppable red giver en rigtig fin kraftig farve, og lige ved den er farven på produktet virkelig det du får.

De 2 andre er virkelig nude, men nothing but nude er lidt mørkere end endless blossom.

Alt i alt syns jeg de er fine til prisen, og de bliver fast inventar i min skoletaske fremover!

Leave a Reply

