3 wishes for april!

Vi kender alle det med at gå og ønske os noget. Nogle gange køber vi det selv, andre gange sparer vi op og nogle gange er vi så heldige at modtage det.

Selv går jeg og ønsker mig lidt af hvert, som i så kan se på listen herunder.

Nye sko

Jeg går i øjeblikket i et par meget slidte FIREFLY som er et mærke som ligner Converse, men er en del billigere + i starten har de en pissegod sål. Men her after et langt tids stykke brug, så er de så slidte at sålen er helt væk. Så derfor ønsker jeg mig et par nye hverdagssko som matcher det meste, samt har memoryfoam eller noget ordentlig affjedring.

Twin marker 48 set

Da jeg øver mig i at blive bedre til at tegne med henblik på måske at blive noget designer, kunne jeg rigtig godt tænke mig det sæt twin marker sæt med 48 i til 400,-

Jumpsuits

CaptureMan skal være blind når du læser bloggen her for ikke at kunne se min absolute obsession med jumpsuits. Men desværre ejer jeg ikke et endnu, men man har jo lov at drømme at det sker snart…

Hvad ønsker i jer i øjeblikket?

Leave a Reply

