Wednesday-shopping – ZARA

zara

Missede wednesday-shopping i sidste uge fordi jeg var syg. Så denne gangs  wednesday-shopping hopper vi til ZARA. ZARA er for mig en side fyldt med skønne sko og tasker! Kigger alt for ofte på deres app efter ting jeg elsker, og drømmer om at klikke hjem. Det ville være skønt hvis penge hang på træerne…

Tror at hvis jeg kommer til penge at sandalerne ude til højre samt clutchen nedenunder sandalerne bliver klikket hjem først.

Men den blå rygsæk ser altså også max lækker ud, og den vil være skøn på gåture, caféture og generelt bare ture hvor jeg skal medbringe mere end bare lige telefon! Havde den været stor nok til en lille pc, havde jeg sikkert også kunne finde på at bruge den til skoletaske…

Leave a Reply

