Penshop review

Penshop.dk er en webshop lokaliseret i Sverige. De fører tegneredskaber, kontorartikler mm.
Jeg købte 12 promarkers samt en pakke akvarel farveblyanter fra cretacolor.
Modtog mine ting idag og jeg bestilte dem hjem mandag eller tirsdag aften, så dejlig hurtig leveringstid.
Ang. deres priser er jeg også tilfreds da promarkers var ca 50 kr billigere end hos kunstkompagniet og da jeg også overvejede castell faber sammenlignede jeg priserne på det produkt mellem penshop og kunstkompagniet. Endnu en gang var penshop en del billigere.
Alt i alt er der kun en ting jeg er utilfreds med og det er den information siden tilbyder omkring de produkter de tilbyder. På kunstkompagniet kunne jeg ved promarkers se hvilke farver der var i pakkerne, men på penshop stod der ikke hvilke farver der var. Ved de cretacolor farveblyanter kunne jeg slet ikke finde ud af hvilke farver jeg ville modtage, hvilket jeg er ret utilfreds med. Men produktet jeg modtog i sidste ende overraskede mig positivt.
Som konklusion får de 4 stjerner ud af 5. Den manglede sidste stjerne er pga den manglede information for resten af siden fungerer rigtig godt.

Leave a Reply

