Wednesdays-shopping – SELECTED

Selected FOKUS

Onsdag er midten af ugen, og også der hvor jeg selv ser frem til weekenden med længsel… Derfor starter vi et ugentligt indlæg som jeg kalder wednesdays-shopping, hvor jeg hver uge laver en collage med nogle items fra kun én side.

Denne uge er shoppen SELECTED. Jeg elsker SELECTED fordi de har nogle rigtig gode basic items, som er et godt bud på de grundlæggende byggesten man har brug for i sit skab til enhver stil.

Jeg har ikke tidligere handlet på deres onlineshop, men SELECTED i Rosengårdscenteret er et must jeg skal besøge hver gang jeg er derude! Har erhvervet mig dejlig mange basic T-shirts derude i vildt lækker kvalitet, så deres T-shirts tør jeg godt stå indenfor.

Leave a Reply

