My List – Funny youtubers!

Youtube er nok den side jeg bruger mest udover facebook, twitter og ebay… Derfor tænkte jeg at et hurtigt kig på mine yndlings sjove youtubere ville være på sin plads. Nogle af dem er nok nogle som folk vil kalde platte, men listen er jo mine personlige favoritter!

Nigahiga – super sjov fyr, som virkelig gør noget ud af sine videoer! Han har efterhånden en del år på bagen som youtuber, og det gør ham bestemt ikke dårligere.

The Warp Zone – Sjove musik parodier, og så tager de pis på kendte film og spil. Igen en af dem som har været med på youtube i en del år, men ikke desto mindre sjove.

Bart Baker – Endnu en youtuber som laver musikparodier. Lægger tydeligvis en masse arbejde i videoerne (som nok nærmere er direkte produktioner!). Meget sjov, selvom han er en af de mest platte jeg følger.

Pewdiepie – Tror jeg taler sandt når jeg siger alle kender Pewdiepie. Om de så syns han er sjov og elsker hans videoer ligesom jeg gør, det er op til folk selv. Ikke den bedste til de spil han spiller (gameren i mig taler her) men hans kommentarer til spillene gør ham det hele værd!

Leave a Reply

